Ce nu găsești?

vineri, 31 august 2012

Academia Vampirilor ~Pam param :)


 "Roza, ai uitat prima lectie: <Nu ezita!>"



          Academia Vampirilor m-a prins si pe mine. Nu, nu la propriu :) S-a intamplat asa:
  D: Hei, am niste carti care se numesc A.V. le-ai citit?
Eu: Academia Vampirilor? Am citit Jurnalele Vampirilor. Nu-s aceleasi? (Nu aruncati cu rosii, va rog)
  D: Nuuuu! Ti le dau sa le citesti.
Eu: Normal! <3
         Si uite asa m-am apucat de citit A.V, la care am bocit mai ceva ca o bunicuta, dar totodata, m-am distrat pe cinste. Rose este practic uimitoare, o dura (doar e dhampir). Nu asa, doar o dura, este o ultra dura, o batausa, gata oricand sa moara, salvand-o pe Lissa (mi-a placut cand i-a spart botu' Miei :D ). Ei, asta mai zic si eu prietenie. Dar Rose nu este doar prietena Lissei, ci si Gardianul ei (Inca in dezvoltare, dar tot Gardian e). De aceea cand simte ca Lissa e in pericol reuseste sa fuga din academie, fara sa fie prinse de Gardieni.  Un alt personaj pe care il ador, este Dimitri <3 (fangirling heree :D ) Desigur sunt Team Dimitri. Adrian Ivashkov ma enerveaza. Dar Dimitri..:) Si cu accentul ala ;;) Parca-l si vad.. Gata! Mi-am revenit. Deci acest Dimitri le gaseste pe fete si le aduce inapoi la Academie, iar Rose se indragosteste de el, si el de ea. (Weddin bell ringing :) ) Richelle Mead a reusit sa creeze personaje bine conturate si complexe. Fanii din intreaga lume cer ecranizare a seriei, si ghiciti ce! Cartile vor fi ecranizate. Pam pam!   Cand, nu stiu, ce personaje, nu stiu. Dar o sa fie super tare, iar EU, de abia astept!

Multumiri Danei, care mi-a imprumutat cartile :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasă un comentariu :)