Ce nu găsești?

sâmbătă, 1 septembrie 2012

#1. Interviu

1. Stiu ca te uiti la serialul Supernatural, deci ai o inclinatie catre mister si fantasy. Care este creatura ta supernaturala preferata?
   ~Imi plac foarte mult filmele/ cartile cu varcolaci, deci cred ca ei sunt preferatii.
 * De ce?
    ~Pentru ca nu multa lume nu ii intelege.Imi plac animalele..cu 4 labe..alea salbatice gen lupii..Sunt fascinata de faptul ca lumea ii considera periculosi..si poate chiar sunt..Varcolacii mi-au atras atentia pentru ca este un mister existenta lor..si cum au aparut ei.
2.Ce creatura ti-ai dori sa fii? Banuiesc ca tot un varcolac?
    ~Nu..cred ca mi-as dori sa fiu ceva invizibil.Poate o stafie..Sa vad ce parere are lumea despre mine..daca eu numai sunt prin peisaj ...sa vad care sunt adevaratii mei prieteni si daca lumea sufera pentru mine.
3. In lumea carei carti ai vrea sa traiesti pentru un timp?
    ~Pai cred ca in Teen Wolf.
4. Intreaga omenire va fii distrusa, tu esti singura care o poate salva, dar numai transformandu-te in varcolac; o vei face, stiind ca o data transformata, oamenii te vor vana, sau vei refuza, luptand impotriva varcolacilor si murind cu totii?
     ~Sa salvez lumea...chiar daca mor, macar stiu ca am salvat alte mii de vieti.
5. Ai vreun personaj masculin, preferat, ce face partea din lumea supranaturala?
     ~Dean Winchester din Supernatural; E preferatul meu pentru ca e mereu atent cu fratele lui si vrea mereu sa-l protejeze chiar daca asta inseamna sa fie el ranit in vreun fel. Il respect pentru asta.
6. Te vezi in stare sa ucizi o fiinta supranaturala care ameninta viata cuiva?
    ~Pff..cred ca nu.
7. Crezi in viata de Apoi? Rai/ Iad?
     ~Da.
8. Crezi ca exista lucruri pe care stiinta nu le poate explica? Fantome, creaturi care apar pe intuneric?
    ~Sunt multe lucruri pe care stiinta nu le poate explica..si da..cred in fantome si creaturi  mistice.




Ii multumesc Issei, ca mi-a stat la dispozitie pentru acest prim interviu :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasă un comentariu :)