Ce nu găsești?

miercuri, 5 decembrie 2012

Leapsa celor 7 secrete

DA! In sfarsit, m-am hotarat s-o fac si eu. Pai tocmai eu sa lipsesc? Ntt! Incepem? Hai, incepem.

1. Sosete. Ador sosetele! Daca nu sunt incaltata cu sosete, nu ma simt bine. Mama, si sa mai fie si colorate, in dungi, sau pufoase.. <3

2. Ador bijuteriile. In special inelele. Numai ca.. nu port. Doar imi place sa ma uit la ele :D

3. Culoarea mea preferata este verdele :D Cand vad iarba, zambesc. Cand vad un elf (irlandez) zambesc. Cand vad niste ochi verzi, zambesc <3 How can you not love GREEN?

4. Imi e frica de Slenderman :D Nu pun poza cu el, ca de fiecare data cand voi intra pe blog, am sa-l vad (cel putin, o perioada) si nuuuu vreau. Ma baga rau de tot in sperieti! Click aici, ca sa-l vedeti

5. N-am ascultat melodia aia de o canta toti. Sunt probabil ultima persoana care n-a ascultat-o, si nici nu am de gand sa o ascult. Taxi- Esti iubibila

6. Am un temperament vulcanic. Ma enervez destul de repede, dar izbucnesc mai greu. Numai ca... e bine sa o iei la fuga atunci. :D De cele mai multe ori, ma razbun pe oamenii nevinovati (cu tot tacamul: urlu, ma inrosesc la fata, mai o palma, doua. Si apoi ma linistesc, si tot mie imi pare rau:-??) :D


7. Ador marea, o iubesc. Este, pentru mine, vacanta ideala, si locul in care m-as duce ori de cate ori as putea. (Da, eu sunt in poza :"> )


6 comentarii:

  1. interesante raspunsuri :>,cum asa sa iti fie frica de slenderman :)) nuuu

    Frumos noul aspect de iarna >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Blogul meu e schimbat complet :D si.. nu stiu ce parere am despre asta. Cred ca imi place :)) Mor de frica lui Slenderman. Pana si numele ma sperie :))

      Ștergere
  2. Păr creeeţ <33 Daa, singurul motiv pentru care nu-mi place vara e că e prea cald să port şosete :)) Îmi plac mult răspunsurile :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Da, par cret :)) Nu sunt pregatita sa-mi arat chipul :))) Multumesc Roza >:D< Tocmai am recitit AV 1 <3 Ah, Dimitriiiii <3 8->

      Ștergere
  3. Ooh, ai parul creeeeet. *o*
    Eu il am ondulat, dar il urasc. As prefera de 1000 de ori sa am parul cret decat ondulat. -.-

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;;) si cand il vezi ca sta in toate directiile, iti vine sa bagiu foarfeca in el. Stiu. :)) Si eu patesc la fel. Ce-i drept cat am fost la mare, a stat superb ;;) Posibil, din cauza.. marii :)) Daca e asa, atunci ma mut la Constanta. :> Ai incercat sa nu-ti mai perii parul? :)

      Ștergere

Lasă un comentariu :)