Ce nu găsești?

joi, 2 mai 2013

Concurs Drăguț de Paște

Știu Eny, am de făcut leapșa, n-am uitat :*

Împreună cu fetele de pe blogul My world of books am decis să faceum un concursuleț drăguț, având ca premii cărți în format paperback. :) Concursul îl facem cu ocazia sărbătorii pascale, cu ocazia zilei de naștere a fratelui meu (glumeeeesc! :D) și de Ziua Copilului, și că am slăbit eu, și că și-a făcut Denisa șuvițe, și de drag ;;)

Durata: 1 Mai-1 Iunie

Cerințe:
^Pentru a putea participa la concurs trebuie să urmăriți blogurile prin GFC* (cerință obligatorie) :
*My world of books
*Meduza blândă

^Și să dați like la paginile de facebook: My world of books și (bineînțeles ^_^) Meduza blândă  -acum am contul de fb dezactivat, dar promit că o să mi-l reactivez și o să fiu activă pe păginuță;;)

^Zău că nu ne supărăm nici dacă distribuiți pe blogurile voastre sau pe rețelele de socializare linkul concursului :D

Tema concursului:
 Trebuie să realizați o copertă pentru cartea Damnare de Lauren Kate. Puteți folosi orice program de modificat poze, acuarele, carioci, nisip, faină și apă, cărbune, iarbă sau ce vă trece vouă prin cap. 


Creațiile le puteți trimite la această adresă: denysucca@yahoo.com. În e-mail, specificați numele GFC, numele de fb, dacă ați dat like paginilor și linkul unde ați distribuit, dacă ați distribuit :D

Premiile! Uitasem de premii.
Locul I: În camion-volumul 1 din trilogia nomilor de Terry Prattchet
Locul II: The happy prince and other stories de Oscar Wilde (engleză) + swaguri
Locul III: Clubul morților-Vampirii sudului (vol 3) de Charlaine Harris

Dacă e ceva neclar, vă rog să spuneți în comentariu și lămurim fără niciun fel de problemă :)


6 comentarii:

  1. După cum spuneam şi pe blogul Denisei,mă mai gândesc în legătură cu participarea:D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu una am uitat de leapsa :)))
    Faza cu suvite , slabit si ziua lui ...Stefan :D m'a amuzat rauu :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Draguuut. ^^ Cred ca ma inscriu si eu. :) Chiar asteptam un concurs in vacanta asta. :X Multumim pentru concurs. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce mă mai atrage al doilea premiu (că-i în engleză!) :))
    Cred că am să particip şi eu. :-?

    RăspundețiȘtergere
  5. Am văzut într-un post că una dintre colaboratoare s-a retras, despre cine e vorba ? Dacă am înțeles greșit te rog să mă scuzi ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este adevărat, nu ai înțeles greșit. Este vorba de Mădălina, care a avut o neînțelegere cu Denisa și a preferat să se retragă :)

      Ștergere

Lasă un comentariu :)