Ce nu găsești?

marți, 14 mai 2013

Concursul ăla drăguţ.

Bună ziua-seara-după-amiaza! Ce mai faceţi? Că eu.. nu mai pot de bine :)) Mâine am teză la geogra. Nu chiar teză, că ne-o trece ca test, şi nu ca teză, dar tot teză e. M-am apucat să citesc Sanctuarul din seria Avalon, şi e mişto mă :x Mai am Cheia, Lupta celor 9, Codul lui Da Vinci, că na, am văzut-o la unchiul meu şi n-am rezistat să nu o împrumut, şi Vampirii Sudului, ultimele ăă.. 9 cărţi :))


 Şiiii. Vă amintiţi de concursuleţul ăla drăguţ de Paşte? Păi, s-a întâmplat o chestiuţă şi cu regret vă anunţ că Mădălina, cea care oferea cartea În camion, s-a retras din concurs şi după blogul My world of books. Totuşi concursul continuă şi vom oferi cele 2 premii: The happy prince and other stories de Oscar Wilde (engleză) + swaguri şi Clubul morţilor- Vampirii Sudului (vol 3) de Charlaine Harris.
Vă reamintesc că cerinţa concursului este aceea de a crea o nouă copertă cărţii Damnare de Lauren Kate. Cele mai originale creaţii vor câştiga cele 2 premii :)
Aici, mai multe detalii


6 comentarii:

  1. Spor la citit și la învățat !
    Sper să am și eu timp să mă înscriu !

    Cred că Joi aș putea, huh ?! Până pe 1 iunie am timp ! - Yee . :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Încep să mă simt mai bine că nu sunt singura care are un catralion de cărţi începute şi pe care trebuie URGENT să le termineee! -.-"
    N-am dat în viaţa mea teză la greogra şi dacă stau bine să mă gândesc nici vreun test... aşa că nu am nici cea mai vagă idee cum ar putea arăta vreo lucrare. Totuşi, nu mă plâng. E mişto cu istoria mea. :3

    RăspundețiȘtergere
  3. dubios eu încă mă chinui cu volumul 1 din vampirii sudului dar am descoperit arsă de vie și nu pot să-i rezist

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)