Ce nu găsești?

marți, 4 iunie 2013

Novus in cella cum libris #2

Howdy people! Sunt conștientă că este 11 și jumătate, și că mâine am școală. No problem :)) Am să vă spun ce cărți mi-am mai cumpărat eu, fiindcă n-am mai făcut demult o astfel de rubrică :D Here we go :)
De la Bookfest am cumpărat:

Adevărul despre cazul HQ, pentru domnul diriginte :) După ce o citește, i-o împrumută și elevei, desigur ;;)

Traficantul de arme, de Hugh Laurie (House MD) De abia aștept să văd cum scrie :)

Nu plânge sub clar de lună, ca na, nu o citisem :))

Frenezia, despre care am auzit că e foarte interesantă :D

Magazinul de sinucideri :D N-am rezistat să nu o iau :))

Poker în infern. Despre asta nu știu nimic, doar mi-au plăcut titlul și coperta :D 

Mi-am luat Ceasurile de Agatha Christie, cu ziarul Libertatea


De la ziarul Financiar, sau cum i-o spune, am luat 3 cărți, aia cu Obama, cea cu Hitler, și încă una cu Madonna, pe care nu cred că am să o citesc vreodată, dar am pitit-o să nu o găsească mami, că îmi dă cu ea în cap :)) 
Nu că-s drăguțele tare? ;;)

Voi ce v-ați mai luat? Ce mai citiți? Eu acum citesc volumul 2 din Vampirii Sudului, n-am habar cum se numește, ceva cu mort e sigur :)) Nu o să îi fac recenzia, dar veți avea în curând recenzie la o altă carte :D Apropo. Mersi pentru leapșa aia, de a făcut-o toată lumea, numai eu nu :D Promit să o fac zilele astea :* Meduza loves you all :)

5 comentarii:

  1. Habar nu aveam că Hugh Laurie e și scriitor! Doamne, trebuie să am cartea aia. :x
    Foarte frumoase noile achiziții.

    RăspundețiȘtergere
  2. Presupun ca nici eu nu as fi rezistat la Magazinul de sinucideri,dar din pacate nu mi-am permis decat 3 carti:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce cărţii drăguţeee! :3 Magazinul de sinucideri şi Poker în infern sună tare interesant! :)
    Să ai spor la citit! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu citesc Fata cu picioare de sticla si merge greuuu :)) Ti-ai luat o tonaa de carti , deci de la mine ai un mare BRAVO!:)) Spor la citit!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cate achizitii superbe! Am vazut ca destul de multe persoane si-au luat Poker in Infer, si titlul suna superb, abia astept sa citesc recenzia :)
    Lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)