Ce nu găsești?

joi, 27 iunie 2013

Top 5 Southern Vampire :D

Mă, să nu uitați de concurs. Sigur, se încheie pe 1 august, așa că aveți timp. Găsiți bannerul în dreapta :D 

Uu-u! :D Ce mai faceți? Ce mai citiți? Cum e vacanța? Mm.. unii trec prin focurile iadului, și la propriu și la figurat, cu capacitatea și bacalaureatul. Și doar nu era să întreb „Cum e stresul?”, că dă-l încolo, e stresant! Așa că vă urez răbdare și liniște, pentru a putea trece cu bine peste aceste momente :)

Ce voiam eu să vă spun este căăăă. Nu știu. Am ajuns pe la jumătatea volumul 7 din Vampirii Sudului și la sezonul 3 la True blood :D Eric e atâââât de drăguuț :D L-am văzut într-o scenă când s-a enervat și a început să ragă (să mugească, să răcnească), la propriu. F*kin viking! :))
Voiam să spun că nu am să fac recenzie la niciun volum VS, pentru că nu vrea mușchiu meu. There :) Însă am să spun ceva despre personaje. Pentru că sunt câteva pe care le plac foarte mult, atât în serial, cât și în cărți. :)
Bineînțeles că încep cu Eric. Interpretat de minunăția de viking suedez, Alexander Skarsgard. Mai e nevoie să spun că tipul e un Eric Nordic perfect? :D


Pam, secunda lui Eric. E o tipă-vampir foarte frumoasă și eficientă :D Și deși am impresia că rolul ei în serial se schimbă -am văzut gif-uri pe tumblr :))- personajul ei tot o să rămână printre preferatele mele :D

Sookie Stackhouse. Anna își interpretează foarte bine rolul, însă câteodată are o moacă de îmi vine să îi pun o pungă pe cap. Este la granița dintre pe gustul și pe ne-gustul meu. Wtf am I talking about? Recunosc, a fost un șoc pentru mine când am descoperit că tipa are strungăreață. N-am nimic împotriva lor, doar că n-am întâlnit/ văzut persoane cu strungăreață De fapt, am mai văzut doar două înainte de Anna Paquin, și îmi e greu să mă obișnuiesc cu ele. DAR, la cât de bine conturat este personajul său în carte, imposibil să nu o plac :D

Fucking Lafayette. Cum naiba să te cheme Lafayette? Deși în carte are o altă soartă decât în serial, mor de el. Și e GAY! Lucru cu care eu nu sunt chiar atât de tolerantă, așa că vă dați seama ce înseamnă poziția lui aici. Că e un actor și un personaj foarte mișto, desigur :D Drăguțul de el, cu punguța lui cu droguri și genele lui false ;;)

Ghici ciupercă cine-i :D Habar n-am dacă apare în serial, că na, am văzut doar 2 sezoane, îl încep pe al 3-lea, dar în carte, mi-e foarte drag. Este vorba despre Quinn, vârcolacul-tigru :D Seamană cu Vin, numai că imaginați-vă că Vin are vreo 2 metri. Bine până aici? Și că se transformă în tigru :))

Da, bine. Hai, dormiți, visați norișori și vată pe băț ;;) Meduza vă iubește :*



8 comentarii:

  1. Probabil fac o mare greșeală, dar nu am chef deloc să mă apuc de Vampirii Sudului/True Blood.
    ăăă, da; am scăpat și de examene.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Nu faci nici o greseala. Cel mai probabil mami o sa imi interzica sa ma mai uit la serialul asta dupa ce a vazut cateva scene -si pot spune ca erau unele soft- . De parca asta m-ar putea opri :)) Mama nu se poate pune intre mine si dragostea mea, Eric :))

      Ștergere
  2. Eu sunt deja la sezonul 6 si astept urmatorul episod ;) Nici nu mai stiu daca l-am vazut pe Quinn :-? La inceput mi-a placut mult serialul, dar acum nu prea ma atrage, am avut muult prea mult de asteptat pana sa apara sezonul si mi-a pierit putin pofta :)
    P.S- Pam chiar o sa se schimbe :)) si intr-un fel... diferit , iti zic?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuuu vreau sa stiuu :)) Nu m-am putut abtine si am umblat pe tumblr si stiu ca Pam e indragostita de Eric si vrea sa o pape pe Sookie si Eric o elibereaza. Ha? Cum stau cu ghicitul? :))

      Ștergere
    2. Nici pe aproape :))) Mai incearca cu Pam si... altcineva ;)

      Ștergere
  3. M-am gandit sa citesc si eu seria VS, pacat ca nu-mi permite bugetul la cate carti imi tot cumpar.Momentan ma multumesc doar cu serialul si Eric <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Ahhh, Eric este atat de... ei bine, Eric! Nu are nevoie de o descriere mai amanuntita :)) Si imi place si de Lafayette, este mult prea amuzant :))

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)