Ce nu găsești?

miercuri, 31 iulie 2013

Novus in cella cum libris #4

Saluuut! Ieșise Sluut. :)) *ashamed* Revin cu o nouă postare etichetată Novus in cella cum libris :D

P.S. Te iubesc, carte împrumutată de la Cristina :D

Merlin's harp, carte câștigată pe Cafebiblioart (cred)

Când ești vrăjitoare, carte primită de la Julia :D Mulțumesc :*

Carte împrumutată de Ama, mersi mult :* Sper să reușesc să o strecor pe aici până în septembrie :D

A 16-a lună, carte comandată pe Elefant (23 lei+transport=35), la care am primit un cadou de 50 de lei. Mai joos.

Cronica ilustrată a omenirii 3

Cronica ilustrată a omenirii 2

Cronica ilustrată a omenirii 1

Gazda, pe care o citesc acum, carte împrumutată de Cristina :D

Slam, carte cumpărată de pe Libris și pe care am dat 5 leuți :D

Astea-s toate de mai sus, fără Slam, că e împrumutată :D

Și astea-s câteva din cele pe care trebuie să le citesc și care stau grămadă pe birou. Drăăguț :) 

Am terminat aici. Voi ce cărți v-ați mai cumpărat? Ce cărți ați mai câștigat? :D

8 comentarii:

  1. Eu nu mi-am cumpărat/primit nimic. :)) Am decis să nu-mi mai iau nimic până în septembrie. Wow. Dar ce multe cărți! Pe mine mă atrage Slam și a 16-a lună. Hmm. Și mă atrage o copertă. Nu știu de ce. Îmi face cu ochiul, cum s-ar zice. Cea de la Merlin's Harp. Succes la citit! ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Slam e mișto rău, iar Beautiful creatures, nu știu cum e :)) Aia cu harpa are o copertă superbă, sper ca și conținutul să fie la fel :D Mersi Clara :*

      Ștergere
  2. Awww, ce frumos arată toată grămada ai. Și eu. vreau. atâtea. cărți.
    eu nu mai cumpăr că am prea multe necitite. :-?

    RăspundețiȘtergere
  3. Super mailbox! Ai o groază de cărți faine acolo. Am citit și eu Gazda și Evadarea. Iar Merlin's Harp arată adorabil! ^^

    RăspundețiȘtergere
  4. Am citit Slam acum multă multă vreme :D. Mi s-a părut interesantă, diferită, însă nu îmi mai aduc aminte exact ce se întâmpla în ea.

    Merlin's Harp arată nice :D...şi Ps Te Iubesc. Sunt curioasă cum e cartea. Filmul mi-a plăcut foarte mult ^-^.

    Am câştigat şi eu Când eşti vrăjitoare...Can't wait to recieve it and read it :D!

    Lectură plăcută!

    Eu nici nu ştiu ce am mai adăugat nou în bibliotecă...Cred că cea mai recentă ar fi When the world was flat And we were in love de Ingrid Jonach :-?.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cate cartiiii! A 16-a luna am citit-o, in rest nu am citit nimic din ce ai :) Merlin's Harp are o coperta senzationala, mi-a luat ochii, pur si simplu. Si Slam pare interesanta. Spor la citit!

    RăspundețiȘtergere
  6. Câte cărţi! :)) Vreau şi eeeu! Acum economisesc pentru câteva cărţi,deoarece este ziua mea de naştere în curând, şi dacă nu îmi iau eu cadou, atunci cine? :-l . În fine. Cu norocul meu, n-am câştigan nicio carte din grămada de concursuri la care m-am înscris. Sunt o ciudată :)) . Oricum, spor la citit şi felicitări pentru atâtea cărţi, că sunt ceva :))

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)