Ce nu găsești?

luni, 6 ianuarie 2014

Leapșa de la Andd :D

Hei hei ^_^ Andd mi-a pasat o leapșă chiar faină. Mulțumesc! :*

1. Care sunt filmele tale vechi preferate si pe care le-ai urmari incontinuu, indiferent de noile aparitii si de ce?

Habar nu am. Nu sunt prea atentă la anii în care au fost realizate filmele pe care le urmăresc. Așadar, e timpul pentru puțină muncă de teren. Muhaha. Haha.
Okay, Am găsit. Edward Scissorshands care chiar mi-a plăcut, Leon, Pretty woman, un film pe care l-aș urmări oricând, deși l-am văzut de foarte multe ori, și toate filmele cu Louis de Funnes. -cu accent pe e-



2. Asculti trupe sau cantareti vechi? Si daca da, ce trupe? Pot fi trupe/cantareti care fie au cantat doar in perioadele parintilor nostri sau care au fost fondate pe atunci si inca mai canta.

Rockul anilor 80 mi se pare muzică adevarătă. Poate nu știu toate formațiile și cum le chema pe soțiile artiștilor, sau pe câinii lor, sau pe verii lor de gradul al doilea, dar nici nu mă interesează. Nici măcar pe unii artiști nu știu cum îi cheamă. Știu doar că dacă aud asta, asta, sau asta, nu mă mai interesează altceva. Sigur că ascult orice, dar rockul clasic are un loc special în inimioara mea :D

3. Stilul vestimentar. Daca ar fi sa alegi intre stilurile anilor vechi si noile stiluri, pe care le-ai alege?

Oook. N-am nimic, dar absolut nimic cu hainele din epocile anterioare. Unele erau drăguțe, altele nu. Dar aleg stilul vestimentar de astăzi. Nu cred ca latexul / hainele fosforescente mi se potrivesc :D



4. Suntem obisnuiti cu noile carti care apar in fiecare zi, unele bine, altele mai putin bune. Si in general acestea ne plac mult mai mult decat cele vechi, clasicele, fie ele romanesti sau nu. Dar exista vreo carte veche, pe care obisnuiau sa o citeasca parintii vostri si care v-a placut si voua?

Am un blog de carte, nu e de mirare că asta e întrebarea mea preferată. Am o bibliotecă ce ocupă aproape tot peretele din sufragerie, moștenintă de la părinți. Bine, ei sunt în viață, așa că nu e chiar moștenită, dar cum fratele meu nu are înclinații spre lectură, ei bine, le consider deja ale mele. Eu spun că majoritatea operelor din trecut sunt fenomenale. Nu toate. Erau o grămadă de prostii publicate și atunci, ca și acum, dar acelea nu ajungeau celebre, iar trecerea timpului a adus în lumină cărțile bune, cele care au reușit să treacă testul timpului.

Dar nu neg faptul că recent au apărut niște cărți geniale, potrivite realității în care trăim, și care atrag uneori mai mult decât cele vechi :D

Mulțumesc Andd pentru leapșă și scuze de întârziere! :D Să o ia toți cei care nu au făcut-o până acum :) Vă urez o săptămână bună tuturor!

Un comentariu:

Lasă un comentariu :)