Ce nu găsești?

luni, 27 ianuarie 2014

Șefii șefilor :) și update-uri

Salut :) O să fie o postare scurtă, pentru că am ajuns într-un moment drăguț și vreau să mă reîntorc la citit. Citesc Verity, de la Epica. Nu mi-a plăcut la început, dar acum a devenit interesantă. Foarte. Este probabil printre cele mai puternice proiecții pe care le-am avut în mintea mea, mai ceva ca un film.


Oricum, azi nu m-am dus la școală 1. pentru că sunt suspendate cursurile, 2. pentru că-s răcită-de-cheamă-preotul. Îmi pare totuși rău că am pierdut două ore de istorie și română. Și una de geografie. Nu că aș da bacul sau ceva. Și în weekend-ul sta am citit Hopeless și Destine la limită și cred că termin Verity până diseară. Sunt mișto rău eu.

Am vrut să anunț asta de ceva timp, dar căpiată cum sunt, am uitat. Așadar, în partea dreaptă, la „Șefi” veți vedea o nouă admină. Se numește Adina, este colegă cu mine și citește. Vezi, tu dragă, ce descriere îți făcui?


Adi a început să citească Sf-uri, cum le spune ea, adică mystery și fantasy din cauza mea. A fost cam așa. Ea citea Madame Bovary, iar eu Divergent. Și am făcut schimb. Dacă tu citești Divergent, eu citesc Doamna Bovary. Deal. O extraordinară surpriză a fost că s-a îndrăgostit de Four. Și mai apoi de James Carstairs. Și posibil acum de Adrian Ivashkov. Nu regret nimic să știi :))

Iar acum, mi s-a alăturat în încercarea de a scrie recenziile cărților pe care le citește. Are nervii la pământ, și habar nu are cum să înceapă, dar eu zic că o să se descurce. Hei, nimeni nu s-a născut învățat, uită-te la recenziile mele de la început. Groaznice!

Așa că Adi, eu zic să bagi tupeu ;;)

 Deci n-am găsit subtitrare în română la Reign, așa că m-am uitat cu mami la The Vow. L-a mai văzut careva? Mm? Nimeni? Pe mine m-a plictisit răău. La fel ca Dear John. Sunt o insensibilă, na. Ce filme ați mai văzut? ;;) Că vine vacanța acuma :)) Seriale? ;;) Jocuri cu hidden objects? :))

Gif-ul n-are legătură cu nimic, dar moaca lui Dean e bestială :3

15 comentarii:

  1. Hey, welcome :)
    Seriale? Incerca Teen Wolf sau Baby Daddy (comedie), mie chiar imi plac :3

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai avut un weekend prolific! :D
    Şi la noi azi nu s-a făcut şcoală. ieeei
    Heei, Adina! Abia aşteptăm să-ţi citim primul post ^^.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa inteleg ca ne putem face un club al elevilor ce nu s-au dus azi la scoala :)).

    RăspundețiȘtergere
  4. Intru si eu in club!:)) AH, inca o persoana care se uita la Reign <3 Ultimul episod e criminal!
    P.S: Bash sau Francis?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Francis, fara sa vad ultimul episod. Ma pregatesc sufleteste pentru cand apare subtitrarea in romana, ca sa ma pot uita si cu mami. Singura nu indraznesc :))

      Ștergere
    2. Sa stii ca ultimu episod e crima :( eu am plans cand au fost momentele Francis-Mary. adica puii mei, o gramada de nervi :( si moaca indurerata a lu Francis e crima :( ough :(

      Bun venit Adina :3 da'i cu mult curaj inainte ca aicisea nu te taie nimenea :)) spor la adunat cuvinte :*

      Ștergere
    3. Apropo!! screw you -_- nu mi'ai zis de Hopeless NIMIC!! -_- zii daca e misto sau te tai :))

      Ștergere
  5. Se pare ca peste tot este inchisa scoala ,doar unde sunt eu nu este .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aw, sa nu fii trist, ca te bagam si pe tine in clubul nostru :))

      Ștergere
  6. Cine nu-l iubeste pe Adrian Ivashkovvv?:)
    Si apropo.....mamica,tu nu faci altceva decat sa citesti?:O

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Eu il iubesc pe Dimitri :P Si pe Adrian, dar mai mult pe Dimitri.

      Pai, cam asta am facut :)) Nu tu scoala, nu tu invatat. Esti doar geloasaaaa :3 http://www.gurl.com/wp-content/uploads/2013/07/proud-gif.gif

      Ștergere
  7. Hi!
    Gasesti aici subtritrare http://www.subtitrari-noi.ro/index.php?action=caut&titlu=Reign&tip=Nume+Film&Cautare=Cautare

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)