Ce nu găsești?

joi, 27 februarie 2014

Noutati frumoase la Leda :)

Bună copiii!
În timp ce luam o pauză de la învățat, am dat peste adorabilitatea de mai sus, o carte a cărei descriere mi s-a părut super tare. Ok, deci e vorba de profesoara asta de franceză, care visează să se mute la Paris împreună cu iubitul ei. Le ville de l'amour, mes amis, mhm. Dar profa află că iubitul a înșelat-o, pleacă singură la Paris (Foarte bine fată! Urmează-ți visul!) și își deschide un blog anonim prin intermediul cărora le sfătuiește pe femei cum să procedeze pentru a nu se îndrăgosti.Și pentru că nu degeaba i se spune orașul iubirii, Charlotte găsește un francez care o cam dă peste cap și de care posibil se îndrăgostește. Aww, francezii sunt așa drăguți ;;)
Cei de la Leda îi spun o Poveste Romantică Delicioasă, și eu cred că sunt de acord cu ei. De abia aștept să o citesc :)

Următoarea chestie mișto pe lista mea este volumul 2 de la Once a witch. Ador coperta acestui volum și de abia aștept să aflu ce se mai întâmple cu Tamsin. Tasmin. Um..Unul din astea două sigur e numele ei. Sper că o să se înfrunte cu un dușman super rău, ca să avem parte de acțiune. Și sper ca cineva să și moară, să pară totul credibil. Sunt o ființă îngrozitoare.
Oricum, ambele cărți apar la Leda cândva. Dacă doriți să le cumpărați, aici e linkul pentru Rămâi veșnic vrăjitoare șiii aici pentru Amor la Paris.

Săptămâna viitoare dau simulările alea șmechere de la minister și sunt sătulă de învățat, tocit, citit, repetat, subliniat, etc. Urâm școala. Da, o urâm, nu-i așa neprețuitule? :)) 
Voi ce mai faceți? Cum rezistați? Mai aveți timp și de citit? Ce minunății citiți acum? ;;) Oh, apropo, am citit și eu în sfârșit Sub aceeași stea! Sunt mândră de mine! Meduza vă iubește! :)

3 comentarii:

  1. Succes la simulări!
    Citesc „Secretul” de Paul Harrington, dar sper să o termin azi și să mă apuc de alta! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Amor la Paris mi-a atras si mie atentia, sper sa o avem in librarii curand.
    Mult succes la simulari, stiu ca te vei descurca!

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)