Ce nu găsești?

marți, 23 septembrie 2014

Concurs Cântecul lunii

Hey hey!

Curând încep facultatea și m-am gândit că un concurs ar fi drăguț. Nu vreau să spun prea multe, dar e posibil să aveți parte și de alte surprize o dată cu acest concurs. Poate. Nu promit.


 Premiul este volumul al doilea din ciclul Vânătorii ce face parte din seria Jurnalele Vampirilor. Cartea este oferită de către sponsorul oficial al blogului, Editura Leda, imprint al Grupului Editorial Corint. Mulțumesc pentru sponsorizare!


Cerințe: tot ce aveți de făcut este să completați formularul Raffle de mai jos :)

a Rafflecopter giveaway

Durată: concursul durează de astăzi până pe 30 octombrie, urmând să aleg câștigătorul de Halloween. Succes!

6 comentarii:

  1. Mulțumim pentru concurs! Un film drăguț care m-a impresionat recent a fost Juno. E o comedie-dramă foarte originală, despre relațiile și sarcinile neprevăzute în rândul adolescenților.

    PS: Ai primit o leapșă aici. :D
    http://mybookbasket.blogspot.ro/2014/09/the-asking-books-tag.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei Ralu! Uitasem de Juno, mulțumesc :D Știu filmul, știu că e cu Ellen Paige, dar nu l-am văzut niciodată. Îmi amintește de Slam scrisă de Nick Hornby :) Voi face leapșa zilele acestea, promit, până să plec de acasă :) Te pup :*

      Ștergere
  2. Pam paaam 3:) Sper ca te-ai uitat la Stuck in love. *wink wink*
    Ar mai fiiiiiiii LOL sau The perks of being a wallflower - dar presupunand ca le-ai vazut, am sa-ti recomand serialul meu de suflet: 2 Broke Girls ;) Sper sa-ti placa. Are cam de toate prin el, dar cel mai mult, e o comedie - mai mult sau mai putin - pervy ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Diana, încă nu am văzut filmul, mulțumesc! O să îl văd, pentru că astăzi am dat peste o poză din film și dacă ăsta nu e destinul, nu știu ce e :)) LOL am mvăzut ambele variante (franceză și americană) și la fel și The perks of being a wallflower :D Nu știam de 2 Broke girls, o să caut imediat un trailer, dar după cum îi spui tu, îmi amintește de Skins :D Mulțumesc pentru recomandări! Pup :*

      Ștergere
  3. Îți recomand serialul House MD, asta dacă nu l-ai văzut deja. Nu trebuie să fii atras de medicină sau de chestiile de genul ca să-l adori. E pur și simplu genial, a devenit serialul meu favorit cu toate că mai am cam 1 sezon jumate până îl termin.
    Mulțumim pentru concurs! ^^

    RăspundețiȘtergere
  4. Share: https://www.facebook.com/angii.angela/posts/786407938067965 :3

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)