Ce nu găsești?

marți, 3 septembrie 2013

Me & Co.

Salutări! Știu că a venit toamna, știu că în curând începem școala, știu. Simt stresul deja infiltrându-se în vene și mai ales, în minte, dar încerc să îl ignor. Toată vara mi-am dorit să mă schimb. Să nu mai fiu eu, cea care suferă pentru orice lucru microscopic. Și fie că a fost puterea gândului sau ambiția, sau bufnița atotștiutoare, am reușit. Am reușit să mă schimb, însă am realizat că nu vreau schimbarea asta. Sau cel puțin, nu pe toată.

Tot văd că pe facebook sau pe bloguri se promovează ideea că e ok să nu ai sentimente, să nu îți pese, să fii rece, și tocmai asta e schimbarea despre care vorbeam. Cumva, nu îmi mai pasă de cei din jur atât de mult, și asta mă sperie. Nu e în regulă. Și vreți să știți de ce? Pentru că există un motiv pentru care suntem oameni și nu animale, sau roboți. Nu suntem carcase goale; avem suflete, și sufletele simt, iubesc și suferă. M-am lăsat prea mult influențată de cei din jur, de ideea atrăgătoare de a nu-mi păsa decât de mine. E ok. Voi puteți să fiți așa. Reci, disprețuitori. Nu vă judec. Eu nu sunt și nu voi fii așa. Îmi pasă de oameni, îmi pasă de sentimente. Și da, voi suferi, pentru că unii vor profita, însă viața nu-i făcută doar din zâmbete și soare. Are și lacrimi, și fulgere, și nu sunt gata să le înfrunt, dar o voi face oricum pentru că nu am de ales.
Am făcut un mic experiment. Nu știu ce spuneți voi, dar mie îmi plac toate rezultatele de mai sus, fiindcă toate îmi definesc întrucâtva personalitatea. Cu toate acestea, rămân la prima variantă, atât din comoditate, cât și datorită faptului că mă descrie cel mai bine.
Bucură-te de lucrurile mărunte ale vieții. Asta am făcut eu în ultimul timp. Și fără exagerări, viața mea a fost mai bună, starea mea de spirit a fost și mai bună, iar eu am fost fericită. Am împletit gogoși cu varămea, lucru pe care nu l-am mai făcut demult, am pictat niște semne de carte, mi-am cumpărat un caiet studențesc de mate pentru istorie, și mi-am mai cumpărat niște lumânărele cu miros de vanilie și caramel pe care le iubesc. Astăzi mă apuc de un puzzle de 1000 de piese. Sunt fericită, atât cât poate fii de fericit un om simplu.

Pe voi ce vă face fericiți?
Meduza vă iubește :*

20 de comentarii:

  1. Pot spune sincer că iubesc postarea asta! Am învățat să mă bucur de lucrurile mărunte și să găsesc ceva frumos în toate, și astfel viața mea e mult mai bună.
    Și omg, the rock one. :O Ce fel îți stă, omg, i love you.
    Ești frumoasă oricum! :)
    Toamnă faină să ai! Și succes cu tot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Ancuța :* Yes, the rock one :)) Im fabulous :)) Și eu te iubesc :o3 Mulțumesc la fel, o toamnă frumoasă și ție!

      Ștergere
  2. Nu te mai lua după ceea ce se scrie pe bloguri sau Facebook. Trebuie să fii aşa cum vrei tu. Ia-o încet, treptat. Nu te schimba radical. E bună şi schimbarea asta, dar uneori (aşa cum ai simţit şi tu) nu e ceea ce îţi doreşti. Trebuie să găseşti un echilibru în toate astea... :)
    Da, eşti mai fericit atunci când orice lucru mic şi pozitiv te face să te simţi mai bine. Poate un puzzle, poate o bucăţică de ciocolată sau un zâmbet de la un străin.
    Ai grijă de tine, de felul în care vrei să fii, creaţo >:D<.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru sfaturi Zappy :o3 Și tu să ai grijă de tine!

      Ștergere
  3. pe mine o carte buna sau o excursie ma face fericita.sau chiar un prieten care sa ma asculte.dar in ultimul timp prietenii mei...*tusesc* intelegeti voi.nu mai cred in prieteni sau prostiile astea."Cartile sunt prieteni reci,dar siguri" :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar nu toți oamenii sunt așa. Unii sunt capabili să respecte o prietenie. Nu trebuie să îți pierzi speranța. Pomul nu are numai mere stricate :)

      Ștergere
  4. Ce ma face fericita? Sa plec dimineata de acasa si sa ma plimb pur si simplu, sa intru in magazine, librarii si sa ma intorc cand imi amintesc. Imi place sa merg in parc. Sa culeg strugurii cu bunicii. Sa desenez. Sunt multe...

    Foarte frumoasa postarea. Mi-a dat de gandit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar când mă gândesc la ce spui tu, zâmbesc ^^ Mulțumesc :D

      Ștergere
  5. Ce postare adorabilă! :o3 Trebuie citită de cât mai mulţi bloggeri <3.
    Şi eu am învăţat să mă bucur de lucrurile mici în viaţă. Tocmai de aceea în momentul de faţă sunt multe lucruri care mi-ar aduce un zâmbet larg pe faţă :).
    Foarte drăguţ experimentul tău. Eşti pe atât de frumoasă pe cât mi pe imaginam ^^.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O, mulțumesc. Nu sunt frumusețea întruchipată. Sunt doar drăguță din când în când. Nu prea des, să nu bată la ochi :))

      Ștergere
  6. Lumânărelele cu vanilie sunt preferatele mele! Iubesc să citesc și să aprind una :).
    Să pui o poză cu puzzle-ul la final, am început și eu unul, însă am pierdut câteva piese și dus a fost ;)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai dacă reușesc să îl fac O.o :)) Și mie îmi place să aprind lumânări și să citesc. Oo. Sisters from another mother? :x

      Ștergere
  7. In primul rand, omg ce draguta esti. ♥ Mereu am vrut par cret, dar n-a fost sa fie.
    In al doilea rand, ai mare, mare dreptate cu sfaturile de mai sus. Adica, acum un an imi propusesem acelasi lucru: sa nu-mi mai pese de nimeni si nimic si ajunsesem o tipa singura si trista. Asa ca am revenit la latura mea sensibila si care se bucura din orice rahatel. Iubesc latura asta. ^^
    Succes cu puzzleul. As veni sa te ajut. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulâumesc Clara :o3 :* Singurătate și tristețe, nu sună deloc bine :D

      Ștergere
  8. Păi e mai bine să nu-ți mai pese de ceilalți...pentru că într-un fel nici lor nu le pasă de noi.Dacă le-ar păsa nu ar mai fi atâtea necazuri în lume.Ești frumoasă,dragă! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Raii. Asta este părerea ta și ți-o respect, însă eu nu-s făcută pentru a fii rece, nu-i firea mea așa :D

      Ștergere
  9. Am observat această tendință de a promova pesimismul în blogosferă, dar probabil aș minți dacă aș spune că nu am trecut și eu prin asta. Am învățat că oamenii sunt înșelători și se schimbă repede, și că dacă te atașezi prea mult de ei vei sfârși prin a suferi. De asta am tendința de a fi rece în relațiile cu ceilalți și de a-i privi cu detașare. Dar da, sunt de părere că lucrurile mici sunt cele care dau savoare vieții, și pentru asta trebuie să încercăm să găsim activități care să ne facă fericiți și să ne scoată din rutină. Fericirea vine în primul rând de la noi și nu de la ceilalți.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce îmi place ultima propoziție! Să știi că te citez un pic când voi face niște modificări pe blog :D

      Ștergere
  10. Imi place foarte mult postarea ta, are o nota foarte optimista. Si eu imi propusesem mai demult sa nu imi pese, dar nu prea mi-a iesit, eu trebuie sa pun la suflet orice lucru marunt, fara importanta, dar cred ca asa e cel mai bine.
    Succes la puzzle!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Ioana! :D Ei, ar trebui să facem un club cu aștia mici suferinzi :o3

      Ștergere

Lasă un comentariu :)